17 December, 2009

Kamera ku yg dah OTAI

Semuanya masih elok & masih boleh di gunakan lagi





CANON IXUS merakam kenangan kelahiran ke 3,3 anak ku, ini bukan kamera digital



 



Ini Olympus Camedia kamera digital yg pertama aku ada, ini adalah hadiah lucky draw annual dinner. 
 ini pun boleh upgrade memory. kamera ni gmbr cantik & sharp



 



 

Ni kamera aku yg dah agak juga otai SONY CYBERSHOT dah berusia hampir  5thn bulan jun thn dpn....Siap ingt lg tu bila beli....., kamera ni selebar tapak tgn je, boleh record video selama 20 minit & bergantung kpd size memory & boleh di upgrde memory, (beli le momory card yg lain'')
harga tak ingt sbb dah lama la beli, korg nak tahu harga, google je la
Sony CYBERSHOT skrg dah ada model baru 
sekian la aku nak citer psl kamera2 aku sume tu, sbb ada org tu beli kamera baru tp sedeyyyy lak!!
aku sayang kamera2 ni sume sbb byk memori indah sefamily terakam dgn kamera ni

3 comments:

  1. huh! abe gaponya kamera pakai filem pun ado lagi.... mung nak beli wat koleksi? antik tawww... murah sket je dari sarung tangan MJ..

    ReplyDelete
  2. huh!!...kamera tu hambik gmbo masa dia lahir ke???

    ReplyDelete